Re: Przeklamania danych na laczach miedzynarodowych TPSA?

Autor: latet <latet_at_niematakiejdomeny.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 19:38:20 MET DST

> Wystaw jakiś plik, sprawdzimy

Proszę:

ftp://web132f4:testowe@g5.pl

Wrzucilem tam 17MB plik ZIP oraz jego plik .md5.
Wrzucalem łaczem Netii.
Następnie pobrałem spowrotem do siebie - wszystko OK.
Potem jeszcze kumpel na Asterze sprawdził - OK.
Ale sam dzis nie mam mozliwosci sprawdzić z łacz TPSA.
Tak więc proszę o potestowanie.

Z tego co obserwowałem problem wczesniej, to czestośc
występowania błedów (przekłamań) była wprost proporcjonalna
do obciążenia internetu w Polsce. Dziś jest święto, więc
podejrzewam, że problem może być rzadki, choć 17MB
to taka wielkosc pliku, przy ktorej w ubieglym tygodniu
błedy były za kazdym razem.

Tak więc plik zostawię tam wystawiony co najmniej do
poniedziałku wieczorem i prosze o ew. powtorzenie testu
w godzinach szczytu w poniedziałek.

Przy okazji - byłbym wdzięczny za info o prędkosciach
z jakimi dane sciagają sie z tego serwerka (na moim
DSL-u często z maksymalną 1 Mb, ale to było w okresie
przed problemami, pozniej juz czesto b. powolnie).
(ta ostatnia prosba takze do osob z laczami nie-TPSA :-)

Dzięki i pozdrawiam,

latet