Przeklamania danych na laczach miedzynarodowych TPSA?

Autor: latet <latet_at_niematakiejdomeny.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 16:41:03 MET DST

Witam,

Od jakis 2 tygodni, laczac sie za posrednictwem TPSA (DSL)
z serwerem w Niemczech, gdzie mam wykupiony hosting,
obserwuje przeklamania danych, np. duzych zalącznikow
w poczcie lub duzych plikow wrzucanych na FTP lub pobieranych z FTP.

Np. ktoś mi wrzuca plik na FTP (na serwer w Niemczech).
Ja go pobieram w pracy (łacze DSL) i plik jest uszkodzony.
A potem pobieram go w domu (łacze Netii) i plik jest OK.

TPSA sprawdzila moje łącze DSL i jest OK, a admini serwera
sprawdzili niemiecki serwer i nie znalezli przycyzny problemu
u siebie.

Admin mojego serwera (www.g5.pl) oglosił dziś następujący komunikat:

--------------
W ostatnich tygodniach klienci Telekomunikacji Polskiej S.A. mogli odczuć
pewne problemy przy połączeniach m.in. z naszym serwerem - objawiały się one
poprzez m.in. błędy w przesyłąnych pakietach, pogorszeniem pingów a także
dużymi wahaniami szybkości transferu danych. Wszystko wskazuje na to iż
problemy te związane są ze zmianą głównych łącz międzynarodowych dla
klientów TPNET z Telia International Carrier na Opentransit.net. Niestety
jabluszko.net nie ma wpływu na działania innych operatorów, w tym TP.

Czy jest to problem znany juz komu trzeba i czy cos bedzie
z tym zrobione?

Gdzie to jeszcze zgłaszać? Sprawa jest dla mnie b. przykra.

Dziekuję,

latet