Re: Opor TPSA

Autor: iupi <iupi_at_onet.pl>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 22:04:11 MET DST

> pierwsza sprawa, - czy to aby jest ta sama szafa ?

Tak, jest na pewno :))

> Jakiś taki chory wymysł ze wszystkie takie łšcza muszš lecieć przez obiekt
> komutacyjny - jakiś prezes kiedyś wymyślił.

EE, nie prawda. Mowie na podstawie kilkukrotnego doswiadczenia

> Tak więc przy zestawianiu musisz pogadać z monterami zeby puscili to
> bezpośrednio z rozdzielczego na rozdzielczy.

Moner mi zestawi to lacze w 15 min po tym jak dostane papierek do reki, z reszta
spiac dwudruty to nie jest jakis problem chyba nawet dla kobiety.
Jedynie kwestia namszczenia przez TP. Co ciekawe firmy zew. wykonujace prace
instalacyjne dla TP robia LB w pierwszej kolejnosci wszytskich prac.
Najciekawesze jest jednak to, ze dzis znow zadzwonil opiekun i mowi, ze
wyliczyli koszt mozliwosci utworzenia warunkow dla LB dla mnie na 4000 zl i ze
jest to kwota akceptowalna dla nich. Co ciekawe zestawienie tego LB opiera sie
na 1000% na polaczenie 2 par drutow... skad sie wiec bierze taka nieznajomosc
miejscowej KabloLogi?? Jedyny wniosek, to to ze TPSA odprowadza takie kwoty
zaprzyjaznionej firmie prezsa... ehhh