Opor TPSA

Autor: iupi <iupi_at_onet.pl>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 13:18:50 MET DST

Zlozylem wniosek do TP o dzierzawe LB. Linia analogowa. Opiekun dzis
zadzwonil i powiedzial: ze pion sieci mowi, ze nie ma warunkow
technicznych.
Poniewaz warunki techniczne sa na pewno (informacja z 2 niezaleznych
zrodel, 30 wolnych par) to chce mimo wszytsko jednak jakos sprawe
zalatwic, pomimo uporu TPSA. Moje problemy sa nastepujace: brak
jakiegokolwiek kontaktu z pionem sieci, opiekun techniczny twierdzi ze
tez go nie ma - zamowienia do tego pionu wysyla anonimowo przez zaklade
w swoim programie dedykowanym. Twierdzi, ze kontaktu z tym pionem nie ma
w celu zapobiezenia naduzyciom. Zatem jesli ktos ma jakis kontakt do
Pionu Sieci w Warszawie to chetnie go przeczytam.

Reasumujac..
Opiekun poinformowal mnie telefonicznie, ze warunkow nie ma. Chcialem
otrzymac od niego pismo, ze takich warunkow nie ma. Niestety opiekun nie
ma takiej wladzy, by podpisywac takie pisma. Do informowania
telefonicznego jednak ma. Bede wiec kierowal sie do kierownika sekcji w
ktorej pracuje opiekun ale czuje ze i ten nie podpisze sie pod tym .
Jesli ten nie podpisze to bede kierowal pismo do Dyrekcji TP przy ul.
Nowy Swiat w celu wystosowania do nas pisma o niemozlosci instalacji
takiego lacza. Potem jesli mi to ktos w koncu podpisze kieruje sie z
takim pismem do UOKiK.

Gdyby wiec ktos posiadal konakt do Pionu Sieci to bardzo chetnie
poprosze. Gdyby ktos mial jakis inny kontakt, ktory jest w stanie
zalatwic sprawe LB to tez chetnie poprosze. Gdy ktos mial podobny
problem i chcial sie dolaczyc do takiej skarargi na TP do UOKiK to
porpszoe o kontakt!

Aha! Cala rzecz obdywa sie w Warszawie, a LB to polaczenie 2 drutow z
pobliskich budynkow do jednej i tej samej (!) szafy krosujacej.