Re: BDI PRO NETIA

Autor: Waldek Godel <nospam_at_orangegsm.info>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 11:33:30 MET DST

Dnia Fri, 1 Apr 2005 01:30:47 +0200, Bartek napisał(a):

> z ciekawosci - mozesz cos wiecej?
> mam takiego znajomego ktory mi tu o tej "firemce" ciagle nadaje, w samych
> superlaytywach.

Co chcesz więcej? Wyrok sądu sprzed 2 tygodni który po 3 latach oddalił
pozew o zapłatę ponad 3 tysięcy które wzięli z sufitu?
Informację o tym jak podpinali linię z PODPISANĄ UMOWĄ przez 1.5 roku?
I jak wreszcie podpięli i mieli aktywować, to jak zadzwoniłem to
powiedzieli że muszą przewieszkę przez ulicę zrobić (dla ścisłości - dzień
wcześniej technik rozmawiał z tej linii z centralą).
I setki innych przeżyć - traumatycznych.

BDI akurat działa - jeżeli masz szczęście i burdel w papierach w tej
firemce nie dotknie ciebie akurat.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu