Re: BDI PRO NETIA

Autor: kamil kapturkiewicz <horizn_at_SPAMNIE.wp.pl>
Data: Thu 31 Mar 2005 - 14:43:41 MET DST

Mariusz wrote:
> No i po naciskach i sugestiach Netia założyła statystyki na łącze i okazało
> się że pomiędzy węzłem w Jaworznie a Chorzowem łącze jest ciągle wysycone,
> temat poszedł podobno do działu planingu o dołożenie T1 w Jaworznie. Martwi
> mnie czas tej operacji. Klienci się wkurzają, stronki chodzą baaardzo wolno
> jak przy pingu 1200 ms ;(. Ja po ostatniej wielkiej awarii TPSA i przerwie
> w usłudze przez tydzień (!!!!!) zmieniłem operatora na NETIĘ i zawiodłem się
> strasznie bo ludkom opowiadałem jaka NETIA jest ach i och teraz dostaje za
> [...]

pisz reklamacje za ten okres. przeciez praktycznie nie mozesz korzystac
z uslugi.
w ogole ostatnio netia sobie w kulki leci. przed swietami pad ponad 2
godziny. przez jakis czas pingi po europie > 120ms, to juz na szczescie
poprawili, ale tez trzebabylo maila pisac. dobrze, ze maja w lokalnych
oddzialach naprawde wporzadku i znajacych sie na rzeczy specjalistow ds
ip. ale co z tego ze trzeba przez wawe wszystko zglaszac.

pozdro.