Re: m³odociany hosting

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Mon 28 Mar 2005 - 19:24:07 MET DST

Mon, 28 Mar 2005 12:23:42 +0200, u¿yszkodnik "Jaroslaw Druzbinski"
<comnet@[no_spam]cn.net.pl> napisa³:

> Poki co nikt tego nie sprawdza. Ale tak jak sa radary tak kiedys ten co
> prowadzi biznes bez dzialalnosci wpadnie.

nie wykosi to ca³o¶ci jako zjawiska spo³ecznego, jeden wpadnie, 10
innych powstanie

> Nie do konca. Nie jest sztuka oszukiwac i zarabiac drobne kieszonkowe
> niszczac za soba wszystko co sie da. Sztuka jest zrobic prawdziwy biznes
> i stac sie prawdziwa konkurencja. Wowczas te 600 zl ZUS nie bedzie
> problemem. Pozatym ten ktos kiedys przyleci do tego ZUS'u po rente albo
> po emeryture i bedzie darl gebe ze jemu tez sie nalezy wiec wowczas ZUS
> powinien zamiast 600 zl dac mu 5 zl ;) Bedzie uczciwie ;)

ten sam ZUS niejednemu uczciwie p³ac±cemu pokaza³ fige wiêc mi nie
jest ¿al w/w instytucji W OGÓLE, zas jesli chodzi o biznes i
uczciwo¶ci i sztuke to zapomnij, przejmowac sie tym mozna jedynie
snujac teoretyczne rozwa¿ania, tam gdzie zaczynaj± siê pieni±dze tam
koñcz± siê sentymenty

--
futszaK
601061867