Re: ns.tpnet.pl leży

Autor: Maciej Bebenek <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 11:57:17 MET

Tomasz Śląski napisał(a):

> Usery cię zjedzą. Inna sprawa, że gdyby wszyscy, zamiast narzekać,
> solidarnie się wzięli i odcięli intranet tepsowy od contentu, ktory w
> 99% stoi poza tepsą, to może w koncu coś by się wskórało. Bo na grzyba
> komuś wielka sieć dostępowa bez contentu - 9393 nie nadążało by
> przyjmować reklamacji.

Tom, to jest problem, który swojego czasu próbowałem przedyskutowac z
"koalicją". Bo tak sie dziwnie w naszym kraju porobiło, że 80 % userów
działa w jednym segmencie sieci, a 80 % kontentu w pozostałych. Nie chce
tu przedstawiać szczegółowych analiz, dlaczego tak się stało, ale faktem
jest, że to własnie tej drugiej stronie - czyli kontentowi - zależy na
tym, żeby uzytkownicy "intranetu" z niego korzystali.

Inna sprawą jest, DLACZEGO tylko niewielki procent użytkowników korzysta
z dostępu innego niz tepe. Porównaj sobie historyczne ceny 1 mbps w
"intranecie" i u pozostałych (a przede wszystkim tzw. koszty
instalacyjne) i dojdziesz do dziwnych wniosków.

M.