Re: ns.tpnet.pl leży

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 02:08:21 MET

Janusz - Vahanara wrote:

> Skorzystam z okazji i tak nieśmiało wspomnę, że w TP nie pracuję, ani nie
> pracowałem. Nie posiadam też jej akcji itp.

Fajnie. Ale zważ, że korzystasz pewnie sam, bo Cię na to stać, z intranetu
tepsianego pod nazwą Neostrada, która Ci działa w pojedynkę dobrze, na pewno
lepiej niż trzepaki na rozmaitych dziwnych drutach, stąd Twoje subiektywne
podejście do tematu contentu, odcinania itp.

Uszanowania ponowne!

--
TOM
AS33868 MAN Administrator