Re: tragedia

Autor: yyy <chunkpunk_at_o2.pl>
Data: Sun 20 Mar 2005 - 20:05:16 MET

Bartek napisał(a):
> Użytkownik "yyy" <chunkpunk@o2.pl> napisał w wiadomości

> hm, jak by ci to powiedziec.
> jesli masz od siebie, do swojego routera... 126 ms.... to gratulacje. tym
> wieksze, ze uwazasz ze to nie lag.
>
> jescze raz: sprawdz swoje kable, urzadzenia, kolejkowanie, bo to wyglada jak
> by twoj sprzet lagowal - proste?!?
> B.

rozumiem ze nikt nie zrozumial :(

postaram sie narysowac i wytumaczyc na motylkach

1. 10.0.0.2 - to ja (zrozumiale ?)
2. 10.0.0.1 - to rumter zrozumiale ? do tego punktu od siebie mam 26 ms
3. 83.23.98.2** - to moje dzisiejsze ip z neo z rutera do tego mam 25ms
zrozumiale ??????
4. 213.25.2.49 tu jusz mam 360-440 (zrozumiale )

wiec prosze nie pisac bzdur typu sprawdz kabel i prosze czytac uwaznie
ze nie 126 ms tylko 26 ta 1 z tracerta 1 chop i nic nie laguje bo nie ma
do czego :)))
caly tydzien jusz tpnet szwankuje w mojej miescinie jak dzwonilem to mi
powiedzieli ze sprawdza linie a ja spytalem czy uda im sie w calym
miescier tak sprawdzic bo tak jest u wszytkich jakich znam to samo