Re: VAT - Lekka paranoja

Autor: <rygel_at_gazeta.pl>
Data: Thu 17 Mar 2005 - 23:18:54 MET

On Thu, 10 Mar 2005 14:13:58 +0100, Radosław HORODNICZY wrote:

> Czy ktos moze mial z takim czyms do czynienia albo sie orientuje
> czy to faktycznie jest mozliwe? (bo znajac nasze prawo to wszystko
> jest mozliwe)

A ja się zastanawiam co będzie jak za jakieś 2 lata z okazji
kolejnej dziury budżetowej US zmieni zdanie, urzędnicy MF nabiorą
wody w usta, kontrola skarbowa zacznie to weryfikować, dowalać kary i
odsetki.
Czy któryś z klientów pokazywał wam interpretacje US NA PIŚMIE
zezwalającą na takie odliczenia?

Rygel