Re: Można zrywać umowy na internet z TPSA.

Autor: radon <radoslaw.naleczynski_at_centrast.pl>
Data: Thu 17 Mar 2005 - 12:16:59 MET

> JEŻELI skutkuje, operator MA OBOWIĄZEK o tym poinformować.

  Dokładnie tak jest ,ma obowiązek. Żeby był śmieszniej tak juz było, bo
zmieniały się zasady , stawka 0 dla indywidualnych 22% dla pozostalych.
 Wtedy otrzymałem na czas pismo o zmianach z PRAWEM do wypowiedzenia warunków.
  Tym razem TPSA bezczelnie przysłala nowy cennik ( o 40 dni za późno) bez
informacji o możliwości wypowiedzenia umowy w ciągu 30 dni.
  Przesiadam się na Aster , taniej, faktura na dwie osoby bez problemu i
docelowo możliwośc wyjścia z TPSA na rzecz VOIP.
Pozdrawiam