Re: idea.pl Troche dziwne jak na operatora :)

Autor: Moon <moonraker_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 21:51:06 MET

futszaK <futszak@post.pl> napisał(a):

> dlatego ja wielokrotnie powtarzam że im więcej bajerów tym gorzej
> całość chodzi, a serwis Idei jest przewalony tymi wszystkimi
> wodotryskami
Podzielone mam zdanie na ten temat.
Wczesniej zanim ta 3-literowa firma przejela kontrole nad strona, to tez
lepiej nie bylo.
Uzywalem zapadek na ideii i szlak mnie trafial jak probowalem tam wejsc. sam
ping do serwera byl ok, poczta sie sciagala tez ok, ale wejscie na www
graniczylo z cudem.
Potem zrobili sms.idea.pl i przeniesli do wroclawia. Teraz ten serwer stoi na
laczu energisa, a strona juz ma cos w rodzaju limitow.

Wydaje mi sie (ale moge sie oczywiscie mylic), ze tu nie do konca chodzi o te
wodotryski. Mozesz mi wierzyc, albo i nie, ale nawet mi z tego ip sie ciezko
ta strona laduje.
Poprzednio chyba ktos spowalnial ruch na porcie 80, a teraz po prostu serwer
jest przeladowany.

EOT

--
Moon