Re: VAT - Lekka paranoja

Autor: Jaroslaw Druzbinski <comnet_at_[no_spam>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 16:54:11 MET

KrzysiekPP wrote:

> O ile pamietam to na lebka to jest jakies 750 zl, a na malzonkow
> przypada cos okolo 1500 zl, ale faktura musi byc na oboje. Stad takie
> kombinacje z przepisywaniem umow.

Dla mnie to i tak paranoja. Bo rozumiem ze placac obecnie 40 zl odlicza
jeden. Jak beda odliczac dwoje to dostana umowe i faktury 2 x po 20 zl.
Wiec sumarycznie i tak odlicza od podstawy opodatkowania 40 zl. Jaka w
tym logika ?
Chyba ze placa za neta lacznie ponad 65 zl miesiecznie wowczas moge to
zrozumiec chociaz i tak nie do konca ale jest jakies uzasadnienie.