Re: Hmm, nareszcie, ale....

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 15:18:49 MET

Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <acid@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d09nmj$s2s$1@helios.nd.e-wro.pl...

> IMHO nie może to przekraczać realnych kosztów jakie TPSA będzie ponosiła
> w związku z wstawieniem szafy operatora do swoich pomieszczeń. Jednak
> napewno nie będzie to kwota do przełknięcia dla małych firemek mających
> w planie podłączyć 100 użytkowników po DSLu i pchnąć ich dalej po
> wykupionym w TPSA iDSLu.

Hmm, ciekawych rzeczy się można dowiedzieć...
Byłem w paru miejscach i widziałem ile łącz mają nasi rodzimi operatorzy.
Przy jednej z krakowskich central mam szafę tuż obok szafy jednej z
największych ogólnopolskich firm. Choć ja biję ją ilością obsługiwanych
łącz, to razem nie wykorzystujemy stuparowego kabla jaki mamy do dyspozycji.
Znaczy się - mimo, że oni mają swój ogólnopolski szkielet światłowodowy to
dalej są firemką ?

--
Z#