Re: Łącze Asymetryczne w Borku Fałęckim poszukiwane.

Autor: Łukasz <lukasz_at_borek.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 18:30:59 MET

Użytkownik "Mateusz Swatek" <mateo@ip24.pl> napisał w wiadomości
news:cvqt1f$jnk$1@localhost.localdomain...
> Użytkownik "Łukasz" <lukasz@borek.pl> napisał w wiadomości

> Tu to sie nazywa grupa dyskusyjna i sluzy wlasnie do dyskusju
> co do F C i G - sa to firmy ktore sa w stanie dostarczyc dobrej jakosci
> dostep z ostatnia mila w cenie
>
> co do cen - jak nie masz mozliwosci odebrac sam i duzo - ich oferty sa w
> sumie jedynymi
>
> ich skala dzialania i brak wlasnej infrastruktury powoduja ze musza sobie
> odbic koszty na cenie uslugi
>
> nie masz innej opcji - kupujesz u nich
>
> --
> Mateo

1. Dzięki temu ogłoszeniu dowiedziałem się że jestem w stanie dostać łącze o
jakim użytkownicy "F" mogą pomażyć. (bez przerw z powodu deszczu np.) -
dlatego zrezygnowałem już kiedyś z usług "F".

2. Co do "C" - to miałem też przyjemność z nimi współpracować - ogólnie do
nich zastrzeżeń nie miałem poza pewnym zaniżaniem faktycznych transferów i
powiedzmy ciężkiego do przebrnięcia systemu faktur i ich ciągłych korekt.
Księgowa sama się gubiła w ich nawet 4-6 korektach jednej faktury
miesięcznie.

3. Wydaje mi się że (zaznaczam że mogę się mylić- to z moich obserwacji) -
te firmy świadczą poprostu usługę na pewnym z góry ustalonym poziomie. Pewne
jej parametry są korzystniejsze inne mniej korzystne. I powiem szczerze że
np pod względem awaryjności słabo wypada "F" w stosunku do "C". Pod względem
parametrów samego łacza "C" daleko do "F". Obie te firmy pomimo bzdur jak
SLA nie umywają się pod względem jakości serwisu do np. TPSA, która nie
swiadczy szlachetnych SLA. Mimo iż tepsy nie lubię (za to że mając ogromne
możliwości świadczą marne usługi) to pozytywnie wspominam Terminal SDI który
od momentu jego włączenia działał bez przerwy przez 2 lata. (100%
bezawaryjnego działania). Gdy zamieniłem wtedy SDI na 512 od "F" stałem się
niemal meteorologiem... i za prawie dziesięciokrotnie wyższą cenę. Duże
zachmurzenie i transfery leciały na łeb, deszcz czy nie daj Boże śnieg i
łącza nie było - pomimo SLA.

Łukasz