Re: Problemy z DSL'em w okolicach szczecina?

Autor: newb <no_at_mail.here>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 23:55:44 MET

On Tue, 01 Mar 2005 23:25:39 +0100, Tomasz Lam [ZULU] wrote:

> No nie wiem, ma dzielonego DSLa 2048 i ten plik mi się ściąga z
> prędkością 80-120kb/s. DSL w Szczecinie!

No tylko, że teraz to mi też działa z pełną prędkością :)
Wtedy jak pisałem było tragicznie. I jak już pisałem, sprawdziłem wtedy na
innym serwerze i było ok także wykluczył bym raczej przeciążoną stronę.

A może to u mnie na centrali jak jest więcej ludzi to pakiety dęba stają.
Nie wiem co jest ale coś jest nie tak.