Re: Onet sobie padł!

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Sun 27 Feb 2005 - 01:57:54 MET

Michal Jankowski napisał(a):
> No i dobrze. gazeta.pl tez cos nie funguje. Ale ani jedno, ani drugie
> nie jest problemem polskiego internetu...

Naprawdę? To co w takim razie robi tutaj reszta postów nt. problemów z
dostępem do usług, do łącz międzyoperatorskich, międzynarodowych,
tepsianych?

Fakt jest jeden, czyli taki, że na tę grupę postują ludzie ściśle
związani z polskim Internetem. Najczęściej tacy, którzy są
odpowiedzialni w mniejszej, lub większej części za poprawne jego
działanie. Posty typu coś nie działa/dlaczego/czy u was tak samo, jest
od licha i od dawna. Nie próbuj tego zmienić komentując w ten sposób
czyjś post. Jeżeli chcesz jednak zakończyć tę `falę NTG`, proponuję nie
zaczynać od takich kwiatków, powodzenia.

Pozdr,