Re: Łącze Asymetryczne w Borku Fałęckim poszukiwane.

Autor: Mateusz Swatek <mateo_at_ip24.pl>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 23:29:42 MET

Użytkownik "Łukasz" <lukasz@borek.pl> napisał w wiadomości
news:cvqoeq$i22$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Mateusz Swatek" <mateo@ip24.pl> napisał w wiadomości

> Zgadzam się z Tobą, ale nie wiem po co mi to mówisz...
> Ja właśnie dlatego zamieściłem ogłoszenie o takiej treści na grupach i jak
> już pisałem wcześniej uzyskałem ofertę z której naprawdę jestem
> zadowolony. W kwestii cenników to nie jest to co piszesz do końca racją,
> ponieważ UCZCIWI dostawcy (nie mówię tu o hochsztaplerach jak "KrowiLej",
> "Futrzaki" czy GTSY którzy cenę sprzętu komunikacyjnego równoważą
> ogromnymi cenami łącz) z reguły umieszczają na swojej stronie chociażby
> [...]

Tu to sie nazywa grupa dyskusyjna i sluzy wlasnie do dyskusju
co do F C i G - sa to firmy ktore sa w stanie dostarczyc dobrej jakosci
dostep z ostatnia mila w cenie

co do cen - jak nie masz mozliwosci odebrac sam i duzo - ich oferty sa w
sumie jedynymi

ich skala dzialania i brak wlasnej infrastruktury powoduja ze musza sobie
odbic koszty na cenie uslugi

nie masz innej opcji - kupujesz u nich

--
Mateo