Re: [NTG] sprzeciw pelnej ksiegowosci dla malych dostawcow internetu

Autor: <darecki_at_wytnij.sobie.to>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 23:09:17 MET

Krzysztof Halasa <khc@pm.waw.pl> wrote:
> darecki@wytnij.sobie.to writes:

> No wiesz, porownujesz z ksiegowoscia duzej firmy. Duza firma tak czy owak
> musi miec pelna ksiegowosc, chocby z tej przyczyny, ze na KPiR nic nie
> bedzie widziec. Nawet jakby mogla i chciala miec KPiR, to i tak ksiegowa
> nie bedzie tego prowadzic za 100 zl miesiecznie.

Szukalem taniego bieglego i nie znalazlem nikogo ponizej 8kzl, a te 8 to
tez w zasadzie lipa. Nie znam przypadku podpisania badania za mniej, niz
10kzl. Mozesz miec jedna fakture, oni biora za podpis, a nie za robote, bo
robote robi im ksiegowy, dodatkowo cie kasujac :)

Z praktyki mi wychodzi, ze podpis bieglego, bilans ksiegowego i ich
wzajemna wspolpraca to min 18kzl, a jeszcze sam sobie napiszesz
sprawozdania z dzialalnosci, zeby biegly mial co zalaczyc.

D.

--
50 ways to FREAK your roommate:
  7. Put your glasses on before you go to bed.  Take them off as soon as