Re: Łącze Asymetryczne w Borku Fałęckim poszukiwane.

Autor: Łukasz <lukasz_at_borek.pl>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 20:21:09 MET

> Autor tego posta szukał sobie pochyłego, zamiast sam chwycić za telefon,
> lub
> poprzeglądać strony dużych ISP i znaleźć to co go interesuje.
>
> --
> http://www.gazeta.pl/usenet/

Nie każdy musi w swoim rozumowaniu kierować się takimi samymi kryteriami jak
nakazuje Ci własny mizerny rozumek.

Nie szukał pochyłego a zdecydowanie praktykuje taką zasadę że gdy handlowiec
przychodzi do ciebie to proponuje lepsze warunki niż wtedy gdy ty
przychodzisz do handlowca... i potwierdziło się... To co dostałem w ofertach
jest nawet o 50 % tańsze od tego co widnieje na stronach tych operatorów i w
ich oficjalnych cennikach.

Co do twojej wypowiedzi to równiez niestety jest ona nie w temacie...