Re: Ceny ??cz futuro

Autor: <Sied_at_r>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 14:27:28 MET

Użytkownik Tomasz Paszkowski napisał:

> Gwoli scislosci te magiczne 100 EUR za 1Mb/s (np: od telii) to jest cena przy
> zakupie znacznie wiekszych ilosc pasma niz te 10Mb/s !
>

> TP
Co dziwne ta sama oferta posiadala rowniez oferte na 30 Mb/s -
zgadnijcie za ile ?

ano 30x 1000 zł +4000 port = 34000 zł
nie ma tu logiki - kazdy rozsadny provider - zmiejsza cene - przy
wiekszych zakupach.

TPSA natomiast oferuje znizki 10 % za umowe na 2 lata, 15 % na 3 lata.

Nie wiem czemu biora klientow za idiotow.