Re: Onet plejer !!!

Autor: Paweł Tyll <ofca_at_ofca.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 17:36:15 MET

"Rafal.Doroszkiewicz" <ja@vast.net.pl> wrote in message
news:cvnafm$4i5$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Z takim podejściem... to faktycznie, nie mamy o czym dyskutowac.
No ale po co kombinować nad innym podejściem, skoro to, niestety, jest jedynym
słusznym? Przygotowanie serwisu pod kątem obsługi wszystkich systemów (a w tym
wypadku jak mniemam nie jest to jedynie doprowadzenie części HTML do
używalności w różnych przeglądarkach, a również stworzenie oprogramowania pod
inne platformy) to niemałe koszta. Przy przeliczeniu tego na potencjalny zysk,
niestety rachunek wychodzi mocno na niekorzyść wieloplatformowości - sami
sobie odpowiedzmy, ilu użytkowników różnych darmowych systemów przyjdzie do
onetu po mp3? Ot, tak wyszło że dopóki IE używa większość potencjalnych
contentożerców, to onety i inne takie będą supportować właśnie IE, a inne
przeglądarki jedynie starać się wspierać, jeżeli nie przysporzy to
problemów/kosztów. Oczywiście sytuacja taka będzie miała miejsce dopóki IE
będzie miał większość rynku przeglądarek, a większość rynku przeglądarek ma z
powodów różnych, między innymi z powodu tego że jest najbardziej wspieraną
przeglądarką jak również najłatwiej dostępną dla prostego użytkownika, kółko
się zamyka. Ze swej strony dodam, że mi np. Firefox się nie podoba, wolę IE
lub Operę (mówię o wizualnym i użytkowym aspekcie, nie o bezpieczeństwie) -
może oprócz tych wskazanych przeze mnie powodów popularności IE jest jeszcze
jeden, jest to zwyczajnie relatywnie dobry produkt?

Pozdrawiam.