lacze na stm-1 ?

Autor: gustawkit <gustaw.kit_at_cstnet.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 20:10:58 MET

Witam..

Mam mozliwosc przejscia z kilku polpkow na lacze atm w tpsa, lacza sa
wykorzystywane przede wszystkim do udostepniania internetu klientom
(glownie koncentruje sie na polaczeniach vpn,voip pomiedzy oddzialami
klientow omijajac strukture internetu, ale inetu tez zawsze brakuje:).
Dostalem informacje od opiekuna, sprzedawcy czy jak to sie tam nazywa z
tpsa o atm, natomiast ze wzgledu na to, ze nie mialem doczynienia z
takimi laczami i nie znalazlem(nie dotarlem,nie dodzwonilem sie) do
konkretnych informacji, mam pytania, moze ktos moze mi pomoc w tym
temacie, bo jednoznacznych odpowiedzi nie otrzymalem, nie intersuja mnie
sprawy cenowe, tylko uzytkowe..

w ofercie jest 'Global Access' i 'WWW Access', tu nie wiem co dla mnie
korzystniejsze poniewaz chyba do konca nie rozumie roznic (i
mozliwosci/ograniczen z tego wynikajacych)

czy otrzymujac 12 MB w atm, ma pelne pasmo do dyspozycji, czy dziala tak
jak przy load balancing'u kilku laczy przy frame-relay,,

czy ktos udanie zrealizowal takie lacza atm na kartach pci stm-1 z
linuxem alternatywnie do sprzetowych routerow..

Jezeli ktos moze mi udzielic informacji to prosze na
gustaw.kit/malpa/cstnet.pl lub tu na grupie jezeli temat odpowiedni

Pozdrawiam