Rejestracja domen w art.pl

Autor: iaforek <iaforek_at_nie.chce.spamu.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 11:11:22 MET

Cześć.

Czy któryś z Grupowiczów rejestrował, niedawno (~pół roku), domenę w art.pl?
Próbowałem kiedyś zarejestrować domenę. Wypełniłem formularz. Czekam...
i nic. Wypełniłem jeszcze raz i... nic. Napisałem e-mail - brak
odpowiedzi. Dzwonię - nikt nie odbiera :(
Na stronie http://www.art.pl/formularz/ można przeczytać:
"Osoba zgłaszająca nową domenę oraz jej opiekun techniczny zostaną
powiadomieni gdy domena zostanie zarejestrowania, bądź zgłoszenie
zostanie odrzucone jako nie spełniające wymagań. Zgłoszenia domen bez
poprawnie działających serwerów DNS nie będa w ogóle rozpatrywane."
DNSy działają. Są skonfigurowane.
Czy jest jeszcze możliwa rejestracja domen w art.pl? Czy ktoś zna inny
sposób kontaktu z hostmasterem art.pl niż poprzez e-mail, formularz na
stronie www, telefon?

Pozdrawiam
iaforek

--