Witam
Mysle ze sytuacja poprawi sie po powrocie p. Konrada Plicha (TPSA) z urlopu.
Gdyz bez tej niezwykle swiatlej osoby TPSA pozostaje w ciemnosci.
Poza tym staramy sie przekierowac ruch z TPSA do Akamai w ICM lub w Szwecji
i Londynie, ale idzie to nielatwo.
-- -- Serdecznie pozdrawiam, Konrad Olszewski Etop Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 200, 02-222 Warszawa telefon 022-5780 100 telefaks 022-5780 101 http://www.etop.pl Użytkownik "Adam" <asmiet@usun.o2.pl.to> napisał w wiadomości news:cv84tj$64q$1@atlantis.news.tpi.pl... > Jacek Skaźnik wrote: > >> Czy ktos z was moze to >> potwierdzic? > > Zmień używanego DNSa, pewnie się naprawi. Tepsa tak ma.Received on Tue Feb 22 14:20:33 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 22 Feb 2005 - 14:40:04 MET