DSL od tepsy i dzielenie lacza.

Autor: mi <blazenek_at_interia.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 07:54:09 MET

Pewnie ten temacik byl juz tu wyjasniany wiec prosil bym o jakiegos linka
albo cos w tym stylu :)

Chodzi mi o to ze mam problem z podzieleniem lacza DSL 1 Mbit od tepsy na
routerze pentagram cerberus. Wszedzie sa opisy do neostrady :( a ja
potrzebuje do DSL-a. Czy moze mi ktos pomoc ?? bede wdzieczny

W sumie myslalem ze jedyna roznica pomiedzy neo a dsl-em bedzie taka ze
wpisze dla tego drugiego IP dla modemu jaki mi dala tepsa, gateway-a oraz
maseczke, hasla i loginu nie wpisywalem i niestety nie polacze sie :(