Re: [NTG] sprzeciw pelnej ksiegowosci dla malych dostawcow internetu

Autor: prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce <spam_goes_here_at_supersonic.plukwa.net>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 13:08:07 MET

On Sat, 19 Feb 2005 12:52:20 +0100, futszaK <futszak@post.pl>
wrote:

> koszty = nieopodatkowane wydatki (tak w uproszczeniu), nadal pozostają
> wydatkami.

 Ale ja temu nie zaprzeczam.

> ale nie w przypadku małej firmy która się
> dopiero rozwija

 Obawiam się, że w 2005 roku mała firma, która dopiero się
 rozwija, nie ma czego szukać na tym rynku, zawsze pozostanie
 małą, rozwijającą się firmą, która w końcu albo padnie, albo
 stanie się częścią większej. Ale to tylko moje skromne, prywatne
 zdanie.

 r.

robert rędziak     K11     jid:rekin-at-jabber-dot-plukwa-dot-net
KlubSubaru.PL     mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
tu kieruj swój spam (tylko spam):   feed_me@supersonic.plukwa.net