Re: Pro-Futuro

Autor: Goblin <goblin_at_pentex.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 21:39:26 MET

koeman napisał(a):
> A w Trójmieście bywa róznie...
> Potrafili (chyba trzy lata temu) podniesc abonament w trakcie trwania umowy -
> czesc klientow im odpadla, ale poluzowali swoje wyjscia bez strat finansowych...
> Osobiscie z nich nie korzystam - kiedy handlowca zaczlaem wypytywac o szczegoly
> oferty kontakt sie urwal....
>
> I w ten sposob mam 4 Mbit od konkurencji, ktora sobie chwale.

Ta... ja mialem w 3city...
mi sie zmienil handlowiec gdyz stary poszedl pracowac gdzie indziej...
i bardzo szybko sie pozegnalem z PF bo nowy opiekun mial gleboko w tyle
wszystkie moje ustalenia z jego poprzednikiem co spowodowalo m.in. nie
planowana podwyzke ceny i dosc szybka zmiane operatora, nie pierwszy
zreszta raz bo mialem nieszczescie zostac dotknietym wspominana powyzej
podwyzka okolo trzy lata temu po ktorej rowniez rozstalem sie z PF.

A teraz mam 6Mbps z GTS ktore chwale sobie bardzo mocno a i poziom
obslugi technicznej jak i "marketingowej" jest wyzszy niz u futuro.

--
PENTEX
Radoslaw Pieczonka