Re: {OT] Lącza do home.pl

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 00:03:54 MET

Marcin Szczygielski wrote:

> Mówisz może o styku TP - GTS ?

Tak.

> Masz może od kilku dni problemy ??

Userzy siedzący w TP-net zgłaszają mi niskie transfery z mojej sieci, co
ciekawe, na porcie różnym od 80. Ruch w przeciwnym kierunku zdaje się
wygladac normalnie. NOC GTS przyznaje się, ze mają problemy, a mnie to
wygląda, że TPSA prowadzi jakąś paranoidalną akcję kreatywnej regulacji
ruchu na zbójecko płatnych bramkach, bo dziwne, że raptem się niemal
wszystkim zepsuło. CDP i Futszaki też narzekają, nie mam natomiast wieści z
Atmana jak tam wygląda sytuacja. W każdym razie ciekaw jestem, kiedy to
gangsterstwo telekomunikacyjne prowadzone przez TPSA się skończy...

--
TOM
AS33868 MAN Administrator