Re: Pro-Futuro

Autor: Mariusz Wołek <mariusz.wolek_at_lexpolonica.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 12:26:36 MET

"Markus Paluschek" <fuck@the.spamers> wrote in message
news:cunluf$59p$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Co powiecie na temat doswiadczenia z firma providerska Pro Futuro?

Ostatnio mile mnie zaskoczyli - wrociłem po urlopie, nie zdążyłem sie
jeszcze rozejrzec po firmie a w drzwiach staneło dwoch panow z futuro , pod
pachami mieli nowy sprzęt i poinformowali mnie że zauważyli jakies alerty na
moim łączu - wiec przyszli wymienić urządzenia. Sami, bez zgłaszania
czegokolwiek.. Nie wyobrażam sobie czegoś takiego w TPSA... -a w firmie nikt
nie zgłaszał żadnych problemów
A generalnie - łącze działa bardzo ładnie.

Zaslav