Re: Pro-Futuro

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 09:21:39 MET

Markus Paluschek wrote:
> Co powiecie na temat doswiadczenia z firma providerska Pro Futuro?

Ogólnie - pozytywnie. Trafił mi się najlepszy handlowiec-opiekun, jakiego
udało mi się spotkać, są bardzo elastyczni w rozmowach, prowadzimy wspólnie
różne tematy, np. na gratach u mnie realizujemy PVC do klienta Futuro.
Kupuję od nich usługę tranzytu między innymi do Telii, miałem 2 Mb PVC do
mojego klienta. Wszystko działa OK, jednak LMDS poważnie ogranicza ich duże
mozliwości, może czas na wdrożenie czegoś lepszego ;)?

Reasumując, gdyby nie upierdliwości związane z LMDS, wystawiłbym ocenę
celującą.

--
TOM
AS33868 MAN Administrator