Re: Pro-Futuro

Autor: Mc_IT <mafit_at_REMOVETOgazeta.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 00:24:02 MET

> Śrenio, tak na 3+ ich oceniam.

Ze swoich doświadczeń nie mogę się zgodzić z tą oceną.
Jakieś ponad dwa lata temu organizowaliśmy sieć osiedlową w naszym bloku.
Początkowo było nas ok 10 -13 osób. Wtedy to rozpoczęliśmy współpracę z
Futrzakami od 256 kb/s i na początku od razu mnie pozytywnie zszokowali
elastycznością pod względem finansów. Wiadomo na początku musieliśmy
zainwestować w sprzęt, więc na aktywacje nie mieliśmy grosza. Poszli nam na
rękę, choć w tamtych czasach inny operator nie chciał zejść z niej do
minimum. Po jakimś czasie mieliśmy już dwadzieścia kilka osób no i łącze się
zapychało. Fakt mieliśmy po pasmo ATMie ale przy małych prędkościach nie sa
to duże różnice na minus. Potem z czasem zwiększalismy stopniowo prędkości,
a kolejnym plusem była możliwość zwiększania od 512, 768, 1,5mb, kiedy inni
nie mieli takich. Teraz mamy w sieci ponad 60 osób i łącze 2 Mb po IP. I tu
musze im przyznać że jak miało byc 2 Mb to jest. Mam zainstalowany
MyVitalAgent do monitorowania prędkości i widuje na swoim kompie prędkości
do 1,9 Mb przy ściąganiu poczty. Owszem, wieczorami przeważnie nie mam
takich prędkości z racji innych użytkowników, ale generalnie mamy to za co
płacimy. Jeśli chodzi o awarie, to zdażyły im się do tej pory chyba dwie
awarie po 1-2 godziny, ale wydaje mi się że nie ma operatora doskonałego.

Tak więc moja ocena jest na 4,5 biorąc pod uwagę jakość usługi, elastyczność
oraz współpracę. 0,5 zabrałem im za to że nie dali mi "po IP" od początku
współpracy. Więc generalnie polecam.

pzdrw

Mc_IT, wwa