Re: tpnet -> ipartners -> akamai?

Autor: Krzysztof Oledzki <ole_at_a.ns.pl>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 15:33:56 MET

Olszewski Konrad [Etop] <konrad.olszewski@etop.pl> wrote:
<CIACH>
> PS. Jako ze z Akamai wspolpracujemy czas jakis i pozwolilem sobie im wytknac
> kilka powaznych bugow w ich systemie mappingowym moge chyba Was poinformowac
> iz system kieruje zapytania wedlug 3 zasad i to z takim priorytetem:
> 1. Z sesji sterujacej BGP.
Tak, zrozumiałe.

> ktora jednak olewa gdy:
> 2. Ociazenie serwerow w danej lokalizacji spada ponizej 50 %
Poniżej? Czyli żeby serwer był widziany w sieci musi mieć non stop
load przynajmniej na poziomie 50%? Jakoś to mało intuicyjne.

> ktora jednak olewa (i w tym momencie zapytania kieruje na oddzielny system z
> przedrostkiem "geo" w nazwie:
> 3. Odleglosc geograficzna.
Nie rozumiem. Jak system ocenia odległość geograficzną i kiedy "olewa" dwie
wcześniejsze zasady?

> W tym opisie pominalem systuacje mappingu statycznego (ktory jest olewany z
> gory)
Dziwne, statyki maja zazyczaj największy priorytet, inaczej nie miałyby
kompletnie sensu?

Pozdrawiam,

                        Krzysztof Oledzki

PS: Szukałem wyjaśnienia w sygnaturce, nie ma :(

--
Krzysztof Olędzki
e-mail address:		ole(a-t)ans(d-o-t)pl