Re: TP DSL Lublin - problemy z www

Autor: <Sied_at_r>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 21:10:31 MET

Użytkownik Sławomir Kawała napisał:

> Tyllko 3mbps 3-em mbps-om nierowne ;-) Futuro liczy po atm-ie, a atman i
> gts podaja przepustowosci w warstwie ip. Zreszta wszedzie mozna
> negocjowac...

Hum, fizycznie wychodzi ok. 2048-2080 kbitow, przynajmniej w laczach
CIR=EIR - w IP ok 245 KB/s - fakt tylo ciekaw jestem jak dlugo jeszcze
te lacza na 5 Ghz beda smigac bo przy tych przeplywosciach takie
proponuja rozwiazanie (Tsunami) i po tym jak widze ilosc urzadzen tego
typu u lokalnych ISP.

jak dla mnie EOT.