Re: TP DSL Lublin - problemy z www

Autor: Marcin Gontarz <mrg_at_nowanet.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 23:20:15 MET

> Dzownilem w tej sprawie dzisiaj rano na teleparty tpsy...
> Przyjeli reklamacje, niedawno odzzwonili mowiac, ze technicy nie
> potwierdzaja moich doniesien i zamkneli reklamacje.
>
> Jutro jak sie nie porpawi zadzwonie tam jeszcze raz i znow bede
> reklamowal....
>
> Dzwoncie z reklamacjami, a nie tylko narzekajcie... moze ktos w tpsie sie
> ocknie i poprawi spartana robote.

Ja dzwonilem zaraz po podniesieniu tematu na grupie.
Zrobili testy zresetowali dsla i stwierdzili ze problemu nie widza.
Ja jak narazie puszczam niektore adresy laczem do Futuro
i przyznam sie ze smigaja wysmienicie. A tepsa moze sie ocknie
a moze nie .. czas pokaze.

Marcin "MrG" Gontarz
mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
gsm : 506 33 11 69 | gad : 3864459 | icq : 19032134