Re: wroclaw - tepsa skutki ostatnich awari

Autor: Andrzej Resztak <and_at_hektor.umcs.lublin.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 22:48:15 MET

Borg <borg@benet.lan> wrote:
> Przemyslaw Frasunek <venglin@freebsd.lublin.pl> wrote in

> To moze przestaniesz sie wymadrzac?
> Skoro nie znasz przyczyny to nie uzywaj tak pewnego tonu.

Tez nie wiem co Przemek miał na mysli pisząc
"przyczyna lezy gdzie indziej".
Na pewno przyczyna nie wynika bezposrednio z faktu, ze
"Normalnie na hopie 6 loss na
75%. Do tego na hopie 8 potrafi sie pojawic do 5 roznych routerow."
W liscie nie bylo nic co moglo sugerowac przyczynę problemow,
wiec trudno cokolwiek komentowac.

Pozdrawiam,
A.R.