Re: jakiego providera polecacie?

Autor: Michal Podsiadly <pisz_at_na.grupy.com>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 13:50:49 MET

> Ja nie twierdzę, że superhost jest zły. Ja tylko zwracam uwagę na
> fakty, które mogą nie być oczywiste dla pytającego.

Ja tylko chcialem zauwazyc, ze trzeba rozroznic firmy posiadajace kilka(nascie) serwerow na zachodzie od 2 szesnastolatkow z serwerem za 70$, gdzie jedyny do nich kontakt to telefon w Heyah, a ich umiejetnosci koncza sie na obsludze serwera przez myszke, uzywajac jakiegos panelu administracyjnego (cPanel/DirectAdmin/whatever).

Przez tych drugich, wszyscy z serwerami poza granicami kraju, sa uwazani za, jak to okresliles,"firemki".

Btw. ta druga grupa to faktycznie problem polskiego internetu :)

pzdr.