Re: jakiego providera polecacie?

Autor: Michal Podsiadly <pisz_at_na.grupy.com>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 12:56:09 MET

> Niedawno było coś na polipie o takich firemkach wynajmujących jakiś
> komputerek za oceanem (w tym przypadku "tylko" w Holandii).

W sumie ta "firemka" jest na 16 pozycji w TOP100.

To, ze ktos dzierzawi/kolokuje maszyny poza granicami kraju, to nie znaczy od razu, ze jest "firemka".
Np. KEI, Alpha, AZ - tez maja serwery na zachodzie (przy czym oczywiscie maja tez serwery w Polsce) - ich tez nazwiesz "firemkami"?

pzdr.

ps. nie jestem w zaden sposob zwiazany z superhost.