Re: TPSA - Telia - awarie w zachodniej Polsce?

Autor: Marcin Markowski <spam_at_risp.pl>
Data: Sat 05 Feb 2005 - 01:24:03 MET

On 2005-01-31, Tomasz Kalkosiński <tomasz2k@poczta.onet.pl> wrote:
> Gram duzo na zachodnich serwerach (ja chello) z ludzmi z Neostradami. Neo
> z Warszawy dziala ok, ale dla zachodniej Polski - np. Poznan, Szczecin,
> Kruszwica na wejsciu na bramke telii od razu ping +100 ms. Co dziwne, w
> niektore wieczory ping jest ok, w niektore tak jak opisalem. W niektore
> dni spada tez w nocy, ale to chyba normalne. Dzieje sie tak od okolo 2
> tygodni.
Problem raczej nie lezy w regionie, a adresie IP z jakim sie wychodzi.
Na routerze mam 2 rozne adresy i jeden z nich w godzinach popoludniowych
na styku TP z Telia dostaje duzych czasow, a drugi ma normalne czasy.
Najwidoczniej jedno z ich laczy (tpsa-01622-war-b1.c.telia.net) jest
zajete w znacznym stopniu. Kontaktowalem sie z TP w tej sprawie i mialem
telefon od ich 'specjalisty', ze to sprawdza. Odpowiedz mialem uzyskac
nastepnego dnia roboczego, jednak minelo juz prawie 2 tygodnie i dalej
brak odzewu.

--
Marcin Markowski