Re: awaria internetdsl Wroclaw

Autor: Mateusz Swatek <mateo_at_site.krakow.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 12:04:56 MET

Użytkownik "Olek" <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ctq8ua$8dl$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ale czemu nie odróżniasz awarii pojedynczego linka od awarii węzła
> obsługującego tysiące abonentów? Jedno SLA niby przebija ceną dochody z
> tej grupy? Ja się na pewno upomnę o odliczenie opłaty za dzień awarii i
> tak te 12 zł pomnożone wielokrotnie da niezłą sumkę.

 1. Za każdą dobę przerwy w świadczeniu Usługi, Abonentowi przysługuje zwrot
1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej, jeżeli przerwa nie nastąpiła z winy
Użytkownika.
 2. Użytkownik po zaobserwowaniu przerwy w świadczeniu Usługi lub
nienależytego jej świadczenia zobowiązany jest do natychmiastowego
poinformowania o tym komórki organizacyjnej TP S.A. odpowiedzialnej za
kontakty z klientami.

Ad1. przerwa byla krotsza niz doba - jaka przysluguje Ci rekompensata ?
Ad2. zglosiles awarie ?

--
Mateo