Użytkownik "Olek" <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ctq8ua$8dl$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik Mateusz Swatek napisał:
>>
>> to akurat pasuje do SLA Platinium w GTS'ie
>> zmien lacze na operatorskie to bedziesz sobie mogl negocjowac SLA
>
> Ale czemu nie odróżniasz awarii pojedynczego linka od awarii węzła
> obsługującego tysiące abonentów? Jedno SLA niby przebija ceną dochody z
> tej grupy? Ja się na pewno upomnę o odliczenie opłaty za dzień awarii i
> tak te 12 zł pomnożone wielokrotnie da niezłą sumkę.
1. Za każdą dobę przerwy w świadczeniu Usługi, Abonentowi przysługuje zwrot
1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej, jeżeli przerwa nie nastąpiła z winy
Użytkownika.
2. Użytkownik po zaobserwowaniu przerwy w świadczeniu Usługi lub
nienależytego jej świadczenia zobowiązany jest do natychmiastowego
poinformowania o tym komórki organizacyjnej TP S.A. odpowiedzialnej za
kontakty z klientami.
Ad1. przerwa byla krotsza niz doba - jaka przysluguje Ci rekompensata ?
Ad2. zglosiles awarie ?
-- MateoReceived on Wed Feb 2 12:05:22 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 02 Feb 2005 - 12:40:02 MET