Re: Obrazki z kodem - czemu służą?

Autor: Lukasz Jachowicz <honey_at_nospam.7thGuard.net>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 11:05:56 MET

 Krychu napisal(a):
> Teraz dla odmiany utrudniasz zycie niedoslyszacym.
Chyba nie dotyczales, o co mi chodzilo - o _dodatkowe_ zrodlo informacji
o tekscie zawartym na obrazku. _dodatkowy_ plik ogg/mp3/wav/whatever,
obok obrazka.

> Poza tym pod lepszymi OS
> jest funkcja podmieniania barw, wyostrzania/rozmazywania obrazu itd. wlasnie
> dla niedowidzacych, daltonistow, zezowatych itd. W tym momencie np. barwa
> czerwona, ktorej daltonista nie rozroznia, zostajee zamieniona na zolta lub
> inna.
Uhm. Powiedz to osobie, ktora nie widzi. I przez to w jednym z niewielu
miejsc, gdzie moze poczuc sie w pelni rowna - internecie - nagle stawia
sie jej kolejne przeszkody, uniemozliwia korzystanie z serwisow itp.

l.

--
http://7thGuard.net/
2:484/47.222