Re: [Wroclaw] Generacja

Autor: Waldi <piastlan_at_gazeta.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 22:02:20 MET

heja,
dokladnie dobrze VoMi7 pisze... serwerek resetuje sie z wyrzutami sumienia
i smutkiem... bo w sumie dobry uptime jest po czesci powodem do dumy, ze
cos chodzi stabilnie i bezprzerwowo.... poza tym co za dostawca by
resetowal w ciagu dnia, predzej zrozumialbym raz na dzien o 3-4 w nocy
(choc jeden reset na dzien to i tak bylaby wstyd, ja jak mam jeden restart
na miesiac to sie czaje po katach :))
Pozdrawiam
Waldi
PS. i oby jak najmniej takich operatorow ja generacja (chyba powinni sie
nazywac kastracja, bo kastruja neta :D)