Re: [Wroclaw] Generacja

Autor: Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <qrczak_at_knm.org.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 12:37:57 MET

"MK" <@___http://tiny.pl/p8___> writes:

> http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,2518405.html
>
> "restart systemu" buehehe

Jak mi parę dni temu SDI padło, to technik TPSA nie mógł uwierzyć, że
problem jest po ich stronie, skoro moja konfiguracja się nie zmieniła,
i polecał mi rekompilację jądra, odłączenie sieci lokalnej itp. bzdury.
Powiedział, że od ich strony działa, więc co ja się czepiam, a tutaj
nie przyślą nikogo, żeby się naocznie przekonał, że nie działa, bo tego
usługa nie przewiduje.

Pomijając to, że Błękitna Linia najpierw źle zarejestrowała albo
przekazała rodzaj awarii (niby przyjęła "brak synchronizacji"
urządzenia SDI, ale następnego dnia stwierdziła, że sprawdzili, że
linia telefoniczna jest sprawna, i trzeba było tłumaczyć jeszcze raz),
a potem nie wiedziała, co to SDI, i odesłała do Polpaka...

--
   __("<         Marcin Kowalczyk
   \__/       qrczak@knm.org.pl