Re: awaria internetdsl Wroclaw

Autor: Tomasz Polus <tomaszpolus_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 09:20:43 MET

"Wemif" <wemif@amsnet.pl> wrote in message
news:ctgv99$5u2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Wemif <wemif@amsnet.pl> wrote:
>>
>> p.i.k milczy.

Z tego co mi powiedziano, po tym jak router im padł okazało się,
że backup również nie działa :-((((((((((
W nocy przełączyli przez Katowice i teraz tak to działa...
Czas trwania tej awarii to dla mnie kompletny szok, w tym czasie
można byłoby postawić i skonfigurować od zera kilka nowych routerów,
więc zupełnie nie rozumiem dlaczego to tyle trwało....

> Nooo... ruszylo. No to nie bylo od 22:45 wczoraj, do 22:15 dzis, z kilkoma
> wlaczeniami, 2-3, 4-9, 10:30-11:10.

U kogo ruszyło o tego ruszyło.... U mnie znowu trzeba zresetować
modem, co oznacza specjalny dojazd do klienta... Szkoda słów.

--
Tomasz Polus