Re: awaria internetdsl Wroclaw

Autor: Olek <olotestSPAMFE_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 21:12:27 MET

Użytkownik Admin TVK Tel-Ka napisał:

> p.i.k już nie milczy... w poniedziałek zapewnie przyjdą do pracy to
> cosik na to poradzą, ew. teraz przeklepują konfiguracje i będa
> obciążać inne routery.

Czy ten router to takie duże urządzenie, że nie można go wymienić po
prostu na zapasowy? Dźwig trzeba zamówić ;) i spawacza?
Czy może czekamy aż przyleci nowy z Niujorku albo innego Paryża?
Aaaa, wiem, czekamy na pana z serwisu autoryzowanego który naciśnie reset!
No ale czemu to tak długo trwa?

--
Olek