Re: Transfer mam duzy, a zdjecia na stronach www wgrywaja sie po 5min :( (nawet male zdjecia) :((((((((( O co chodzi? :(

Autor: Jakub Żukowski <jakub.zukowski_at_NOSPAM.gmail.com>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 22:34:13 MET

Szymon Sokół wrote:
> No ja wiem, że jest XXI wiek, wszystko teraz szybko biegnie itd., ale
> uznawać posting sprzed godziny za stary to chyba jednak przesada :->>>
Dziwna sprawa, bo u mnie utworzylo nowy temat z tej odpowiedzi, na
dodatek nie moge znalezdz na googlach i niusach onetu orginalnej
wiadomosci. Juz nawet po kolei czytalem posty, szukalem po frazach i nie
znalazlem.. chyba nie jest to nowy post :) Popraw mnie prosze, jesli sie
myle :)

--
Jakub 'LuTeK' Żukowski
mobile: (+48 502) 819 219