co wrzucic na dziadostwo

Autor: Lukasz <zeppel2_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 17:33:06 MET

hejka!

sytuacja wyglada tak : laptop na pII 366 , 64mb , win 98se, dysk 4 gig
,podlaczony na stale do LAN , chce w nim zainstalowac dwie rzeczy-
antywirusa i firewalla i tutaj wlasnie mam pytanie, jakie dobre programy
tego typu polecacie ktore jak najmniej obciaza system, wczesniej na moim
kompie stacjonarnym uzywalem outpost pro i norton antyvirus 2004 pro ale nie
wiem czy jak wrzuce to tutaj to nie zapcha mi systemu juz na amen..antywirus
moze byc jakis darmowy byle soft byl dobry

z gory dzieki za wszlkie sugeste!

pozdrawiam
Lukasz