Re: home.pl ściemnia jak komórkowcy

Autor: Andrzej Bursztynski <____at_neostrada.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 15:23:36 MET

Radoslaw P wrote:

> Ty chyba czegoś nie rozumiesz -- to dotyczy _wszelkiego_ handlu.

A Ty chyba nie przeczytałeś ani ustawy ani rozporządzenia. Ustawa dotyczy
wszelkiego handlu, ale _słowem_ nie traktuje o cenach brutto. Jeśli jest
do niej rozporządzenie, które to uściśla - wskaż je.

> Przypomina mi się kabaret, gdy jeszcze nie tak dawno niektóre serwisy liczyły
> 14 dni wg dni _roboczych_ ("proszę mi wskazać w ustawie, że to dotyczy również
> dni wolnych od pracy").

Mi się parę kabaretów przypomina, najgorszy jednak jest ten, jak nikt nie
przeczyta a każdemu coś się wydaje.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-