Re: home.pl ściemnia jak komórkowcy

Autor: Waldek Godel <nospam_at_orangegsm.info>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 10:55:12 MET

Dnia 20 Jan 2005 04:47:22 +0100, januszek napisał(a):

> No to badz tak mily i dokladnie sprawdz ta informacje a dopiero
> potem rob z tego problem polskiego internetu.

Owszem, JEST taki obowiązek. Wszędzie tam gdzie jest prowadzona sprzedaż
detaliczna (tu JEST) jest obowiązek podawania cen detalicznych (= brutto).

Teraz mu już łaskawie pozwolisz zrobić z tego problem internetu?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu